12 lutego 2018

Shades of love


  Walentynki nigdy nie były dla mnie szczególnym dniem, ale też nigdy mi nie przeszkadzały. Jak już pewnie wiele razy słyszeliście, miłość powinno okazywać się codziennie, a nie tylko tego jednego dnia. Mimo to, jest to zawsze fajna okazja aby spędzić romantyczny czas ze swoją drugą połówką i nie tylko! Może to być każda osoba, nawet przyjaciółka, czy członek rodziny. Dzisiejsze zdjęcia nawiązują nieco do zbliżającego się dnia 14 lutego. Czerwony sweterek znalazłam za grosze w lumpeksie, a idealnie pasuje na okazje takie jak ta!
   Mam nadzieję, że walentynki spędzicie w wyjątkowym towarzystwie, ale miłość będzie trwała cały rok, co ja mówię, całe życie! :)






jumper - Second Hand
trousers - Stradivarius
boots - CCC
bag - Reserved
earings - F&F

8 komentarzy:

  1. Great post dear, beautiful outfit :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja! ;) czerwień to coś co lubie ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zjawiskowo ;* cudowny sweterek ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, tak jak ty nie przywiązuje większej wagi do świętowania walentynek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tego samego zdania co do Walentynek ^^ Świetna stylizacja!

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. you look cute dear, love your outfit..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)