16 marca 2017

Fotografia - początki


 Od dłuższego czasu bardzo interesuje mnie fotografia. Do tej pory robiłam zdjęcia moją hybrydą, jednak niedawno miałam okazję przetestować znacznie lepszy sprzęt, który użyczył mi mój chłopak, widząc moje zainteresowanie i pragnienie rozwijania się w tej dziedzinie. Jest to moja pierwsza styczność z lustrzanką. Model, który testuje to Nikon D5100. Jeżli chodzi o obiektyw, to mam do dyspozycji tylko obiektyw kitowy 18-55mm. Wiem, że wiele z Was uważa, że jest to najgorszy wybór, który jest dołączany przy zakupie aparatu, jednak ja uważam, że da sie nim zrobić całkiem przyzwoite zdjęcia. Oczywiście, mam nadzieję, że w przyszłości będę miałą możliwość zakupu własnego sprzętu i testowania znacznie lepszych obiektywów.
 Piszę tego posta, ponieważ chciałabym się z Wami podzielić pierwszymi zdjęciami, które miałam okazję tym sprzętem zrobić. Od razu zaznaczę, że to dopiero początek mojej przygody z fotografią. Publikuję kilka zdjęć zrobionych w ostatnim czasie. Zachęcam Was do wyrażania w komentarzach swojej opinii, a także proszę o różne porady. Wszystkiego uczę się sama i chciałabym dowiedzieć się co mogłabym ulepszyć i w czym warto się podszkolić. Postanowiłam, że co jakiś czas będę dodawać na bloga posty związane z fotografią. Mam nadzieję, że tego typu wpisy Was zaciekawią. :)








5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się fotografia kwiatków. Mi marzy się dobry aparat. Aktualnie mam do dyspozycji tylko kamerkę aparatu :/

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie kwiatów! wow!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie najbardziej przykuło moją uwagę.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwsze zdjęcia robione lustrzanką to myślę, że wyszło całkiem dobrze!
    Życzę powodzenia :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także uwielbiam robić zdjęcia
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)