1 lutego 2015

Back to school

   No i znowu zaczyna się szkoła. Trochę się stresuję, ponieważ za dużo rzeczy zostawiłam na później i teraz muszę wszystko nadrabiać. Nie chcę wracać do rzeczywistości. Znowu od rana do wieczora siedzieć w szkole i nie mieć czasu na przyjemności. Jakoś muszę to przeżyć.
   Coraz częściej myślę o kupnie nowego aparatu. Zaczęłam zbierać na niego pieniądze, jednak i tak całą sumę będę mieć dopiero za kilka miesięcy. Mam nadzieję, że kupię go jak najszybciej i mój blog będzie lepszy. Jak na razie to zdjęcia nie są dobrej jakości, a na tym bardzo mi zależy. W tej chwili nic na to nie poradzę, jednak mam nadzieję, że to nie przeszkadza Wam tak bardzo jak mi i  zostaniecie ze mną jeszcze troszkę.
                         
    blouse - C&A

14 komentarzy:

  1. Moje ferie też dobiegły końca :c Nie wiem ile mi zajmie znowu przyzwyczajenie się do szkolnej rzeczywistości :/ Powodzenia w oszczędzaniu :)

    http://wekablogpf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzeczka, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo ładna, fajne zdjęcia :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak na razie nie myślę o szkole :) Ładne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ferie mam dopieron 16 lutego, musze przetrwać jeszcze tydzień ;) jesteś bardzo ladna i myśle, że kupno aparatu to dobra opcja jeżeli masz dalsze plany związane z blogiem :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że mi się uda niedługo jakiś kupić. :)

      Usuń
  6. Zobaczysz, na pewno uzbierasz na nowyaparat :D Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Naprawdę cieszę się, że tak uważasz! :D

      Usuń
  7. Greetings! Very helpful advice in this particular
    post! It's the little changes that produce the largest changes.
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)