2 stycznia 2015

Goodbye 2014

   Co roku przychodzi taki moment, kiedy większość ludzi  na świecie wymyśla postanowienia, które chce zrealizować w nowym roku. Niektórzy mogą pomyśleć, że to głupie, jednak ma to swój urok. Ja także myślałam, że to bez sensu, ponieważ nigdy nie udaje mi się spełnić żadnych zadań, które sobie wcześniej ustaliłam, ale rok 2015 będze inny. Czuję, że wiele rzeczy może się zmienić i będę do tego na pewno dążyć. Chcę, aby kanał, który założyłam z Olą był lepszy, a także żeby mój blog się w końcu rozwinął. Nie mówię wcale, że miniony rok był zły. To właśnie wtedy założyłyśny kanał, a ja zaczęłam prowadzić bloga. Na koniec jeszcze raz chciałam Wam życzyć spełnienia marzeń i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
   Znalazłam także kilka najlepszych stylizacji gwiazd z roku 2014 Zapraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)